يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ , 20 Oct 2024
پس از سالها تحریم ایران برای حضور در نمایشگاه های دارویی جهان، شرکت هلدینگ شفادارو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی، بیمارستان و دارو در شهر هوشی مینه ویتنام حضور یافت.
حضور هلدینگ شفادارو در نمایشگاه هوشی مینه 2016
به گزارش فانا، فرشاد دهقانی عضو هیات مدیره هلدینگ شفادارو با اشاره به اینکه ایران مدت ها در شرایط تحریم قرار داشت، گفت: پس از سال ها تحریم، ایران برای حضور در نمایشگاه های دارویی جهان، شرکت هلدینگ شفادارو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی، بیمارستان و دارو در شهر هوشی مینه ویتنام حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه هلدینگ شفادارو شامل شرکت های داروسازی دانا، راموفارین، اندیشه نگاه سلامت، کیمیدارو، جابربن حیان و اسوه است، افزود: این شرکت ها توانایی قابل توجهی در تولید دارو در کشور دارند و توانسته اند مشکلات دارویی داخل را به ویژه در شرایط تحریم حل کنند.

دهقانی گفت: با رفع تحریم ها، رایزنی برای همکاری بیشتر با شرکت های دارو سازی جهان و جذب بازارهای جهانی آغاز شد که نتیجه این پیگیری ها، حضور هلدینگ شفادارو به عنوان تنها هلدینگ ایرانی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی، بیمارستان و دارو در شهر هوشی مینه ویتنام بود.

وی افزود: در این نمایشگاه توانستیم با شرکت های داروسازی حاضر که از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به نمایشگاه آمده بودند، دیدارهایی داشته باشیم.

در ادامه دکتر سمیعی، مدیرعامل هلدینگ شفادارو با ابراز خوشحالی از نتیجه بخش بودن برجام گفت: نمایشگاه ویتنام دستاورد مهمی را در زمینه تقویت تعامل جهانی و در این نمایشگاه می توانیم با داروسازان جهانی رایزنی داشته باشیم و توانمندی های خود را به آنها ارایه دهیم تا شاهد یک تعامل دوسویه برای کاهش نیازهای دوطرف باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده