جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
شرکت داروسازی نانوالوند از دو داروی جدید ضدسرطان خون رونمایی کرد.
نانو الوند از دو داروی ضدسرطان خود رونمایی کرد
به گزارش خبرنگار فانا، شرکت داروسازی نانوالوند (نانوفناوران دارویی الوند) به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در تولید داروهای شیمی درمانی با استفاده از سیستم های ایزولاتوری برای تولید داروهای پرخطر با OEB=4,5 و با دانش فنی متخصصان جوان ایرانی موفق به تولید فراورده تزریقی بورتزومیب با برند Alvocade (الوکید) شد.
 
امروزه بورتزومیب با فروش جهانی بیش از 2.4 میلیارد دلار یکی از انتخاب های اول متخصصین خون و انکولوژی در درمان مالتیپل میلوما و نوع خاصی از لوکمی به نام Mantle cell Leukemia است.
 
تاکنون تنها برند اصلی و یک نمونه وارداتی این دارو در بازار دارویی ایران عرضه می شد که با تلاش متخصصان شرکت نانوالوند، باکیفیت مشابه برند اصلی در اختیار بیماران ایرانی قرار گرفته است.
 
تکنولوژی بسیار پیشرفته ایزولاتورهای فشار مثبت و منفی به کار گرفته شده در ساخت این محصول، این امکان را فراهم می کند تا علاوه بر حفظ کیفیت محصول، تعهد انسانی سلامتی پرسنل در حین تولید نیز رعایت شود.
 
داروی شیمی درمانی تزریقی کلادریبین، محصولی جدید از شرکت نانوالوند (نانوفناوران دارویی الوند) است.
 
این محصول که با برند Leudribine (لودریبین) وارد بازار دارویی ایران شده است، یک Orphan drug به حساب می آید.
 
با توجه به نیاز بیماران مبتلا به نوع خاصی از سرطان خون به نام Hairy cell Leukemia به این دارو که گاه نجات دهنده زندگی آنهاست، مجموعه دانش بنیان نانوالوند با هدف حمایت از این بیماران، محصول لودریبین را برای اولین بار در ایران، با بهره گیری از تکنولوژی ویژه ساخت محصولات پرخطر در ایزولاتور، تولید و روانه بازار دارویی کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده