جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
نماینده حقوقی سازمان غذا و دارو در پرونده رسیدگی به تخلفات دارویی شبنم نعمت زاده درباره حاشیه های جلسه دادگاه وی، توضیحاتی ارایه کرد.
توضیحات نماینده حقوقی سازمان غذا و دارو در دادگاه شبنم نعمت زاده
به گزارش فانا، عباس آبادی در واکنش به برخی حواشی منتشر شده و اظهارات امروز شبنم نعمت زاده در جلسه رسیدگی به اتهامات دارویی اش، گفت: در تاريخ اول آبان ماه در دادگاه شركت دارويي رسا فارمد، خانم شبنم نعمت زاده طبق روال جلسه قبل اقدام به ایراد شبهه مبني بر عدم صلاحيت نمايندگان سازمان غذا و داروی حاضر در دادگاه کرده و متواتراً اعلام کرد كه نماينده سازمان غذا و دارو، اقاي دكتر رزازان است و افراد حاضر، نماينده سازمان نيستند و از دانشگاه علوم پزشكي البرز آمده اند.وی افزود: قاضی دادگاه در عین تذكری مبني بر تاييد اصالت نمايندگان حضوري، خواستار توضیح نمایندگان سازمان غذا و دارو در این باره شد.

وی ادامه داد: برخلاف آنچه بصورت ناقص و تحریف شده در برخی اخبار و رسانه ها آمده است، خانم نعمت زاده در جلسه امروز دادگاه مدعی بود که آشنايان شان چهارشنبه صبح در سازمان غذا و دارو حضور داشته و متوجه عزل دکتر رزازان نشده اند و بر همین اساس هم هویت نمایندگان سازمان حاضر در جلسه دادگاه را زیر سوال برد.

عباس آبادی ادامه داد: در واکنش به این اظهارات، بنده در جلسه امروز دادگاه اعلام كردم که حضور اقوام شما در سازمان و بررسي نماينده حقوقي سازمان توسط شما كذب است و آن مدير كه قبلا در پرونده در مرحله دادسرا نماينده سازمان غذا و دارو بوده، عزل شده است. همچنین گفتم که چهارشنبه هفته گذشته نامه جديدي از طرف وزارت بهداشت ارسال شده و دوباره ما را به عنوان نمایندگان حقوقی سازمان در جریان رسیدگی به این پرونده معرفي کرده اند.

نماینده حقوقی سازمان غذا و دارو در جریان رسیدگی به تخلفات دارویی شبنم نعمت زاده تاکید کرد: دکتر رزازان، قبلا از اين پرونده عزل شده و در زمینه این پرونده سمتی ندارد و این موضوع را در جلسه دادگاه نیز اعلام کردم.
 
منبع : پایگاه خبری وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده