دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۴ , 31 Mar 2025

کاهش بی‌سابقه نرخ زاد و ولد در چین

شرکت‌های محصولات نوزادان آسیب دیدند
کاهش بی‌سابقه نرخ تولد در چین باعث کاهش فروش بسیاری از تولیدکنندگان محصولات نوزادان و کودکان در این کشور شده است.
کاهش بی‌سابقه نرخ زاد و ولد در چین
به گزارش فانا، این شرکت در تلاش برای افزایش درآمد از طریق تنوع‌بخشی به محصولات بزرگسالان یا افزایش عرضه در بازارهای خارج از چین مانند آسیای جنوب شرقی و هند که جمعیت جوان‌تر بیشتری دارند، هستند.

فروش برند پوشک شرکت H&H در سال گذشته در سرزمین اصلی چین ۱۲% کاهش یافت چون نرخ تولد به میزان بی‌سابقه‌ای کاهش یافت که منجر به کاهش تقاضا و افت قیمت‌ها در بازار شد.

بازار غذای نوزاد و پوشک در چین با ۳۷/۹ میلیارد دلار ارزش بزرگترین بازار جهان است. با این حال اثرات ناشی از نخستین کاهش جمعیت چین طی شش دهه اخیر شدید بوده و پیش‌بینی می‌شود که ارزش این بازار امسال برای نخستین بار از ۲۰۱۲ تاکنون کاهش یابد و به ۳۷/۶ میلیارد دلار برسد.

انتظار نمی‌رود که کاهش نرخ زاد و ولد در چین به این زودی‌ها پایان یابد. جوانان چینی به دلیل هزینه‌های بالای تربیت فرزند به‌ ویژه تحصیل، تمایلی به داشتن فرزند ندارند/رویترز.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده