چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ , 3 Jul 2024
بیستمین کنگره متخصصین زنان و زایمان با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان در حوزه تخصصی زنان و زایمان برگزار شد و به دلیل برنامه‌های متنوع و کاربردی، مورد استقبال گسترده‌ای از سوی جامعه پزشکی و متخصصان قرار گرفت.
معرفی دو داروی جدید آتی فارمد به متخصصین زنان و زایمان
به گزارش فانا، بیستمین کنگره بین‌المللی انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران با هدف افزایش سطح دانش و علوم پزشکان در حوزه تخصصی زنان و زایمان برگزار شد.

در این کنگره آخرین و تازه‌ترین مطالب علمی از سطوح دانش تخصصی زنان و زایمان در اختیار متخصصین این رشته قرار گرفت.

سمپوزیوم علمی شرکت آتی فارمد نیز با عنوان نقش استروژن در ART و HRT از جمله پنل‌های متعدد برگزار شده در این کنگره تخصصی بود.

در این سمپوزیوم ربابه طاهری پناه استاد دانشگاه شهید بهشتی به ارئه مطالب علمی درباره استروژن درمانی پرداخت و در ادامه شهرزاد دهناد مدیکال ادوایزر شرکت آتی فارمد به معرفی داروهای جیناتی و پریکوئین، جدیدترین داروهای شرکت آتی فارمد پرداخت.

کارخانه داروسازی آتی فارمد زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور است و برای تولید داروهای هورمونی راه‌اندازی شده است. این کارخانه با دارا بودن به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا، اولین کارخانه تولیدکننده داروهای هورمونی دارای گواهی‌نامه GMP در ایران است.

محصولات جدید این کارخانه دو داروی مورد استفاده در هورمون درمانی پس از یائسگی هستند.

داروی جیناتی، قرص واژینال حاوی ۱۰ میکروگرم استرادیول همی هیدرات است و داروی پریکوئین، قرص خوراکی استروژن کونژوگه است که در سه دوز ۰.۳، ۰.۶۲۵ و ۱.۲۵ میلی‌گرم تولید شده است. دوز ۰.۳ میلی‌گرم این دارو برای نخستین بار در ایران توسط شرکت آتی فارمد تولید شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده